تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 21:06
148 بازدید
کد خبر : 171121

آغاز جشن نیکوکاری در استان سمنان با «شعار عیدی برای همه»

آغاز جشن نیکوکاری در استان سمنان با «شعار عیدی برای همه»

ایسنا/سمنان قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از آغاز جشن نیکوکاری و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: این رویداد کمکی برای دستگیری از نیازمندان در سال جدید است. محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته از آغاز فرآیند جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۳# از اول بهمن‌ماه

آغاز جشن نیکوکاری در استان سمنان با «شعار عیدی برای همه»

ایسنا/سمنان قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از آغاز جشن نیکوکاری و جمع‌آوری کمک‌های مردمی در آستانه سال جدید خبر داد و گفت: این رویداد کمکی برای دستگیری از نیازمندان در سال جدید است.

محمد قوسی، قائم‌مقام کمیته از آغاز فرآیند جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری خبر داد و گفت: کد دستوری *۸۸۷۷*۰۲۳# از اول بهمن‌ماه به‌طور ویژه برای این رویداد بزرگ، فعال‌شده و آماده دریافت کمک‌های مردم نیکوکار استان برای کمک به نیازمندان و مددجویان در روزهای پایانی سال ۱۳۹۹ و نوروز ۱۴۰۰ است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امسال با توجه به شرایط ویژه ناشی از همه‌گیری ویروس کرونا برگزاری جشن نیکوکاری زودتر از موعد سال‌های قبل و با تأکید بر روش‌های الکترونیکی آغازشده است .

وی افزود: جشن نیکوکاری امسال هم مانند سال‌های قبل در سه روز سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفندماه به ترتیب ویژه مدارس و دانش آموزان، سطح شهر و مصلاهای نماز جمعه مقررشده است وبرپایی این پایگاه‌ها به شرایط مربوط به محدودیت‌های کرونایی و نظر مراجع ذی‌ربط وابسته است.

قائم‌مقام کمیته ا مداد استان سمنان به  جمع‌آوری ۹,۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته اشاره کرد و گفت: پیش‌بینی ۱۳.۵ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سال جاری پیش بنی شده است.

قوسی خاطرنشان کرد: علاوه بر کد دستوری #۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره کارت ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۰-۹۳۳۳ نزد بانک ملی ایران، پایگاه اینترنتی emdad.ir و تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ نیز برای مشارکت در جشن نیکوکاری در اختیار مردم شریف استان سمنان است.

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.