تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آذر 1400 - 10:43
129 بازدید
کد خبر : 161249

بازسازی سریع ۴۲ پل و راه دسترسی/دست‌اندازی کشاورزان به همه رودخانه‌ها

بازسازی سریع ۴۲ پل و راه دسترسی/دست‌اندازی کشاورزان به همه رودخانه‌ها

فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در اثر بارش های سیل آسای اخیر متأسفانه ۴۲ پل و راه دسترسی کشاورزان به اراضی و باغات تخریب و قطع شده که باید هر چه سریعتر بازسازی ومرمت شوند. به گزارش ایسنا، منطقه همدان، کریم حمیدوند در بررسی آخرین وضعیت مسیل رودخانه های شهرستان اظهارکرد: اداره امور آب بر اساس

بازسازی سریع 42 پل و راه دسترسی/دست‌اندازی کشاورزان به همه رودخانه‌ها
فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: در اثر بارش های سیل آسای اخیر متأسفانه ۴۲ پل و راه دسترسی کشاورزان به اراضی و باغات تخریب و قطع شده که باید هر چه سریعتر بازسازی ومرمت شوند.
به گزارش ایسنا، منطقه همدان، کریم حمیدوند در بررسی آخرین وضعیت مسیل رودخانه های شهرستان اظهارکرد: اداره امور آب بر اساس حکم دادستان مأمور به پاکسازی و بازگشایی همه رودخانه های شهرستان شده است.
وی افزود: مسیل های همه ۷ رودخانه شهرستان متأسفانه در اثر دست اندازی کشاورزان و برهم زدن مرز وحریم رودخانه ها در سنوات گذشته از بین رفته و سیلاب های ایجاد شده در روزهای گذشته به همین علت بود.
حمیدوند با تقدیر از حساسیت و دستور دادستان اسدآباد تصریح کرد: بر اساس دستور دادستان، امور آب باید هر چه سریعتر مسیل رودخانه ها را بازگشایی و در صورت مقاومت و مزاحمت کشاورزان، متخلفان را به دادگاه معرفی کند.
همچنین در این نشست وضعیت رودخانه روستای هدف گردشگری ملحمدره و ترخین آباد که در نهایت به روستای پایین دستی خاکریز می رسد و اهالی این روستا را نگران کرده، مورد بررسی و تصمیمات کارشناسی برای انتقال آب از روستا به رودخانه اصلی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.