تاریخ انتشار : پنجشنبه 11 آذر 1400 - 22:04
116 بازدید
کد خبر : 138256

بازگشایی سه محور مهم شهرستان ازنا توسط راهداری استان مرکزی

بازگشایی سه محور مهم شهرستان ازنا توسط راهداری استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: سه محور مهم شهرستان ازنا در استان مرکزی توسط راهداران استان مرکزی بازگشایی شد. علی زندی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به اعزام حدود ۱۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری و ۲۰ راهدار استان مرکزی به استان لرستان جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بیان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: سه محور مهم شهرستان ازنا در استان مرکزی توسط راهداران استان مرکزی بازگشایی شد.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه مرکزی، با اشاره به اعزام حدود ۱۵ دستگاه انواع ماشین‌آلات راهداری و ۲۰ راهدار استان مرکزی به استان لرستان جهت کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بیان کرد: براساس ماموریت و ابلاغ رییس سازمان راهداری کشور راهداری استان مرکزی به عنوان مسئول بازگشایی مسیرها و محورهای مواصلاتی شهرستان‌های ازنا و الیگودرز استان لرستان انتخاب شد.

وی تصریح کرد: براساس این ماموریت روز گذشته اکیپ‌های راهداری استان به همراه تجهیزات و امکانات به استان لرستان اعزام و بازگشایی محورهای چهار نقطه از شهرستان‌ ازنا که عمدتا محورهای روستایی درگیر آبشستگی بود به این اکیپ‌ها محول شد.

زندی‌فر گفت: از روز گذشته تاکنون سه محور به صورت کامل اصلاح و زیر بار ترافیک رفته است و تردد در محور چهارم شهرستان ازنا نیز تا غروب نیز انجام خواهد گرفت و از غروب نیز اکیپ راهداری استان مرکزی به شهرستان الیگودرز اعزام می‌شوند.

وی با بیان اینکه راهداری استان مرکزی در شهرستان الیگودرز مسئول بازگشایی محور الیگودرز-شول‌آباد به سپید دشت به طول ۳۵۰ کیلومتر خواهند بود، افزود: در این مسیر ۱۳۷ روستا وجود دارد که راه و مسیر دسترسی به ۱۰۰ روستا به صورت کامل از بین رفته است، همچنین ۱۰ کیلومتر اول این مسیر دارای برف با ارتفاع سه تا ۸ متر است که در ابتدای امر باید برفروبی انجام شود و ریزش‌های صورت گرفته مدیریت شود تا بتوان اصلاح مسیر انجام گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی اضافه کرد: استان مرکزی از سمت سپیددشت نیز با راهداران استان مرکزی همکاری خواهد داشت تا کار با سرعت بالا انجام گیرد.منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.