بازگشت دانشگاه آمریکایی به آموزش مجازی
دانشگاه “ایلینویز”( Illinois) آمریکا اعلام کرد که با توجه به شیوع مجدد کووید-۱۹، در سال جدید میلادی، در ماه ژانویه کلاسها را منحصرا به صورت آنلاین برگزار میکند. به گزارش ایسنا به نقل از سنتر ایلینیویز، بر این اساس، دانشگاه ایلینویز به طور موقت در ژانویه قبل از باز کردن کلاسهای درس به روی دانشجویان،
دانشگاه “ایلینویز”( Illinois) آمریکا اعلام کرد که با توجه به شیوع مجدد کووید-۱۹، در سال جدید میلادی، در ماه ژانویه کلاسها را منحصرا به صورت آنلاین برگزار میکند.
به گزارش ایسنا به نقل از سنتر ایلینیویز، بر این اساس، دانشگاه ایلینویز به طور موقت در ژانویه قبل از باز کردن کلاسهای درس به روی دانشجویان، به آموزش از راه دور تغییر خواهد کرد.
این دانشگاه به تازگی اعلام کرد که دانشجویان و کارکنان دانشگاه باید تست منفی کووید-۱۹ ارائه دهند.
پردیس شیکاگو این دانشگاه به مدت دو هفته، از ۱۰ ژانویه، به استثنای برخی موارد، آنلاین خواهد شد. پردیس شامپین- اربانا نیز از ۱۸ تا ۲۳ ژانویه آنلاین خواهد بود.
در نامه مسئولان پردیس شیکاگو به دانشجویان آمده است: ما پیشبینی میکنیم دوره دو هفتهای آموزش آنلاین به دانشجویان این امکان را دهد که دوزهای تقویتی واکسن کووید-۱۹ خود را دریافت کنند و مشکلات سلامتی را بدون نگرانی از دست دادن شروع ترم بررسی کنند.
این در حالی است که گفته شده، نرخ واکسیناسیون کووید-۱۹ در همه دانشگاههای آمریکا بیش از ۹۵درصد است.
سوزان بلیزدیل از مسئولان دانشگاه ایلینیویز گفت: ما نمی دانیم که چقدر واکسیناسیون و دوز تقویتی واکسن میتواند از سویه اُمیکرون محافظت کند، اما به نظر می رسد که احتمالاً محافظت در برابر آن وجود دارد.
به همین دلیل باید با برگزاری کلاسها به صورت آنلاین، شرایط کرونایی را بهبود ببخشیم.
انتهای پیام
برچسب ها :Illinois ، آمریکا ، آموزش ، آموزش مجازی ، آنلاین ، به صورت آنلاین ، به نقل از سنتر ایلینیویز ، پردیس شیکاگو ، دانشگاه "ایلینویز"( Illinois) ، دانشگاه آمریکایی ، دانشگاه ایلینویز ، سنتر ایلینیویز ، شیکاگو ، شیوع مجدد کووید-۱۹ ، کووید ۱۹ ، مجازی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰