تاریخ انتشار : جمعه 3 دی 1400 - 10:40
147 بازدید
کد خبر : 175037

تداوم بارش‌های پراکنده در یزد/گزارش بیشترین بارش‌ها از خودسفلی

تداوم بارش‌های پراکنده در یزد/گزارش بیشترین بارش‌ها از خودسفلی

ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد از تداوم بارش‌های پراکنده در ارتفاعات و مناطق شمالی استان تا اواسط هفته جاری خبر داد. بارش‌های پراکنده‌ای که به دنبال ورود سامانه بارشی به کشور، از صبح شنبه در برخی مناطق استان یزد آغاز شده، همچنان تا سه‌شنبه به ویژه در ارتفاعات و مناطق شمالی استان برقرار خواهد بود. بنا بر

تداوم بارش‌های پراکنده در یزد/گزارش بیشترین بارش‌ها از خودسفلی

ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد از تداوم بارش‌های پراکنده در ارتفاعات و مناطق شمالی استان تا اواسط هفته جاری خبر داد.

بارش‌های پراکنده‌ای که به دنبال ورود سامانه بارشی به کشور، از صبح شنبه در برخی مناطق استان یزد آغاز شده، همچنان تا سه‌شنبه به ویژه در ارتفاعات و مناطق شمالی استان برقرار خواهد بود.

بنا بر اعلام هواشناسی، بیشترین میزان بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته در استان مربوط به خودسفلی با ۱۰ میلی‌متر، صدرآباد در ندوشن با ۸.۵، علی آباد پیشکوه با ۷، سانیج و دره زرشک با ۶ و بیداخوید با میلی‌متر بوده و در مرکز استان نیز بیشترین بارش باران از منطقه محمدآباد با ۲ میلی‌متر گزارش شده است.

خوشبختانه براساس آخرین گزارش‌های وزارت نیرو، میزبان بارش‌ها در استان یزد طی سال آبی جاری تا تاریخ ۲۶ آذرماه نسبت به بلندمدت ۱۵ درصد افزایش داشته است.

هواشناسی استان برای اواخر وقت دوشنبه و طی سه‌شنبه گاهی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و از اواخر وقت سه‌شنبه و با ورود به فصل زمستان، کاهش دما را پیش‌بینی کرده است.

سازمان هواشناسی کشور نیز برای روز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه به دلیل وزش باد شدید در برخی استانها از جمله یزد به دلیل احتمال بروز خسارت به گلخانه‌ها و احتمال شکستن شاخه درختان هشدار داده است.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.