تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 20:50
166 بازدید
کد خبر : 88607

جهیزیه ۸۵ عروس باکمک خیران جهرم تامین شد

جهیزیه ۸۵ عروس باکمک خیران جهرم تامین شد

ایسنا/فارس رئیس کمیته امداد امام (ره) جهرم گفت: در قالب طرح از میلاد امام رضا (ع) تا عید سعید غدیرخم ۸۵ بسته جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت و اقشار نیازمند تهیه و اهداء شده است. محمدجواد شعبان‌پور گفت: ارزش کل این جهیزیه‌ها یک میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۹۰۰هزارتومان است که  به همت کمیته امداد امام

جهیزیه ۸۵ عروس باکمک خیران جهرم تامین شد

ایسنا/فارس رئیس کمیته امداد امام (ره) جهرم گفت: در قالب طرح از میلاد امام رضا (ع) تا عید سعید غدیرخم ۸۵ بسته جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت و اقشار نیازمند تهیه و اهداء شده است.

محمدجواد شعبان‌پور گفت: ارزش کل این جهیزیه‌ها یک میلیارد و ۵۵۲ میلیون و ۹۰۰هزارتومان است که  به همت کمیته امداد امام خمینی (ره)، ستاد جهیزیه و ازدواج آسان غدیر تهیه شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی کمیته امداد جهرم، او با تشکر از تمام کسانی که در این امر خداپسندانه مشارکت کردند، بیان کرد: از مبلغ فوق، ۴۱۰ میلیون و ۴۰۰ هزارتومان را خیرین و ۶۳۲ میلیون و ۵۰۰هزارتومان را کمیته امداد  پرداخت کرد.

شعبان‌پور ادامه داد: مابقی مبلغ را که ۵۱۰ میلیون تومان بود، کمیته امداد به صورت وام قرض‌الحسنه به نوعروسان پرداخت کرده است.

او بیان کرد: این مبلغ برای خرید ۱۴ کالای اصلی ویژه  ۸۵ نوعروس استفاده شد.

به گفته رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان جهرم اقلام اهداء شده شامل یخچال، اجاق گاز، لباس‌شویی، پتو، ظروف و… بوده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.