تاریخ انتشار : شنبه 22 آبان 1400 - 1:08
104 بازدید
کد خبر : 87200

حضور بی نظیر مردم خراسان جنوبی در انتخابات، نتیجه تعامل قوی رسانه‌ای است

حضور بی نظیر مردم خراسان جنوبی در انتخابات، نتیجه تعامل قوی رسانه‌ای است

ایسنا/خراسان جنوبی مشاور استاندار خراسان جنوبی گفت: تعامل و همکاری بی نظیر مجموعه رسانه‌ها و روابط عمومی در استان باعث شد تا مردم خراسان جنوبی در انتخابات بیشترین مشارکت را داشته باشند و استان‌ برتر کشور در این حوزه باشیم. مرسل مالکی، امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی اظهار کرد:

حضور بی نظیر مردم خراسان جنوبی در انتخابات، نتیجه تعامل قوی رسانه‌ای است

ایسنا/خراسان جنوبی مشاور استاندار خراسان جنوبی گفت: تعامل و همکاری بی نظیر مجموعه رسانه‌ها و روابط عمومی در استان باعث شد تا مردم خراسان جنوبی در انتخابات بیشترین مشارکت را داشته باشند و استان‌ برتر کشور در این حوزه باشیم.

مرسل مالکی، امروز سه شنبه ۲۲ تیرماه با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنای خراسان جنوبی اظهار کرد: بخش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی همواره تعاملات لازم را با حوزه رسانه داشته است.

وی افزود: این تعامل و همکاری بی نظیر باعث شد تا مردم خراسان جنوبی در انتخابات بیشترین مشارکت را داشته باشند و استان‌ برتر کشور در این حوزه باشیم.

مشاور استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تأکید استاندار بر ضرورت تعامل دستگاه‌های اجرایی با رسانه‌ها، بیان کرد: در هر کاری که ارتباط  مطلوبی بین رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها شکل گرفته شاهد پیشرفت کار و انجام کارهای موثرتر بوده‌ایم.

مالکی بر نقش مهم خبرگزاری ایسنا در انتشار اخبار خوب و امیدبخش تأکید کرد و گفت: همانگونه که تاکنون با همکاری این رسانه، دوره‌های آموزشی موثری در حوزه خبر در استان برگزار شده پس از این نیز این دوره‌ها با جدیت بیشتر ادامه خواهد داشت.

سپیده قلندری اسفدن، مدیر اداره هنر و رسانه جهاددانشگاهی خراسان جنوبی و سردبیر ایسنا نیز در این جلسه اظهار کرد: اجرای برنامه‌های آموزشی و کارگاهی برای جامعه هدف و به خصوص روابط عمومی دستگاه‌ها از جمله اقدامات مهم خبرگزاری ایسنا در سال‌های اخیر است.

وی تصریح کرد: خبرگزاری ایسنا همواره تلاش کرده بدون غرض ورزی و با دیدگاه منصفانه به بحث‌های مهم منطقه بپردازد و در این راه از تربیت خبرنگاران نیز غافل نشده است که در این راستا تعامل بیشتر با مدیران روابط عمومی برای برگزاری کارگاه‌ها و ارائه موضوعاتی که تاکنون در رسانه به آن پرداخته نشده، ضروری است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.