تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 آذر 1400 - 18:41
95 بازدید
کد خبر : 170660

دستگیری دو سارق با ۱۱۹ فقره سرقت در تبریز

دستگیری دو سارق با ۱۱۹ فقره سرقت در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری دو سارق با ۱۲ فقره سرقت خودرو و ۱۰۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تبریز خبر داد. سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو و لوازم داخل آن در سطح شهر تبریز، شناسایی سارق یا سارقان در دستور

دستگیری دو سارق با ۱۱۹ فقره سرقت در تبریز

ایسنا/آذربایجان شرقی جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری دو سارق با ۱۲ فقره سرقت خودرو و ۱۰۷ فقره سرقت لوازم داخل خودرو در تبریز خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی وقوع سرقت‌های متعدد خودرو و لوازم داخل آن در سطح شهر تبریز، شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی مکان سرقت‌های انجام گرفته، باند دو نفره سارقان بومی را شناسایس کرده و در یک عملیات غافلگیرانه اعضای آنها دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهمان در بررسی‌های به عمل آمده با مشاهده ادله و مستندات پلیسی به ۱۲ فقره سرقت خودرو و ۱۰۷ فقره سرقت لوازم و قطعات خودرو اعتراف کردند.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان، سردار محمدی با اشاره به این‌که متهمان دستگیر شده دارای سابقه سرقت بودند، خاطر نشان کرد: سارقان با خودروهای سرقتی اقدام به سرقت لوازم داخل خودرو می‌کردند که پس از تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.