تاریخ انتشار : پنجشنبه 27 آبان 1400 - 1:25
89 بازدید
کد خبر : 100587

فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در جنوب غرب خوزستان

فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در جنوب غرب خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: در ایام تعطیل خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت انجام می شود. دکتر آرش یلالی با اعلام اینکه در ایام تعطیل تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در شهر و روستا،

فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در جنوب غرب خوزستان

ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از فعالیت مراکز خدمات جامع سلامت ۱۶ ساعته در جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: در ایام تعطیل خدمات بهداشتی و درمانی در مراکز خدمات جامع سلامت انجام می شود.

دکتر آرش یلالی با اعلام اینکه در ایام تعطیل تمامی مراکز خدمات جامع سلامت در شهر و روستا، پایگاه‌های سلامت شهری و خانه‌های بهداشت روستایی فعال هستند، اظهار کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و ضرورت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به منظور رفاه حال شهروندان، مراکزی را نیز به صورت ۱۶ ساعته در هر سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان فعال کرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، وی از حضور پزشک در تمامی این مراکز از ساعت ۸ صبح تا ساعت ۲۴ برای مراجعه و معاینه بیماران با علائم تنفسی خبر داد و افزود: این مراکز در آبادان شامل مرکز امام رضا(ع) واقع در ایستگاه۷، سلیج شرقی، مرکز امام خمینی(ره) جنب بیمارستان شهید بهشتی، مرکز قدس در چوئبده و مرکز ولی عصر (عج) در کوت شنوف، در خرمشهر مرکز کفیشه واقع در ابتدای جاده امام جعفر صادق(ع) به سمت اهواز، مرکز امام علی (ع) در جزیره مینو و مرکز امام رضا(ع) جنب سازمان انتقال خون، در شادگان مرکز شماره یک شهری در خیابان امام خمینی (ره) و مرکز دارخوین در شهر دارخوین هستند.

یلالی در پایان از شهروندان خواست که برای ارزیابی وضعیت خود در مورد بیماری کرونا به سایت salamat.gov.ir مراجعه کنند و ضمن پاسخ به سوالات حتما تماس دریافتی از طریق شماره ۴۰۳۰ را پاسخگو باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.