تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1400 - 21:16
107 بازدید
کد خبر : 107910

قوانین کشور باید به سمت تولید ثروت هدایت شوند

قوانین کشور باید به سمت تولید ثروت هدایت شوند

ایسنا/لرستان عضو هیات علمی دانشگاه لرستان گفت: تولید ثروت در کشور را تشویق کنیم. رضا سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وجود قوانین سخت‌گیرانه و تاثیر آن بر فضای کسب و کار، اظهار کرد: قوانین کشور را باید به سمت تولید ثروت هدایت کنیم و هرگونه مانعی که جلوی تولید ثروت را می گیرد

قوانین کشور باید به سمت تولید ثروت هدایت شوند

ایسنا/لرستان عضو هیات علمی دانشگاه لرستان گفت: تولید ثروت در کشور را تشویق کنیم.

رضا سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به وجود قوانین سخت‌گیرانه و تاثیر آن بر فضای کسب و کار، اظهار کرد: قوانین کشور را باید به سمت تولید ثروت هدایت کنیم و هرگونه مانعی که جلوی تولید ثروت را می گیرد باید بزداییم.

وی ادامه داد: سیاست‌های اقتصادی کشور توزیعی بوده و تولید محور نبوده و اصل بر تولید ثروت نیست و همین قضیه باعث شده است کارآفرینان ما در خارج از کشور فعالیت کنند.

سپهوند افزود: اگر استان لرستان می‌خواهد پیشرفت کند، به‌جای اینکه به سمت اشتغال برویم، باید به سمت مقررات‌زدایی حرکت کنیم.

این دکترای مدیریت بازرگانی یادآور شد: ما ‌برای هر چیزی مقررات دست و پاگیر داریم و به همین دلیل تا جایی که می‌توانیم باید مقررات دست و پا گیر را از ‌سر راه ‌تولیدکنندگان و صاحبان کسب و کار برداریم.

وی خاطرنشان کرد: برای پیشرفت اقتصادی در کشور و استان باید تولید ثروت در کشور را تشویق کنیم و حقوق مالکیت را به رسمیت ‌بشناسیم و بدون شک ‌در این شرایط کسب و کار رونق می‌گیرد و ‌وضعیت اشتغال بهبود می‌یابد.

سپهوند گفت: فضای کسب و کار در کشور و در استان تحت تاثیر قوانین سخت و فرهنگ‌های غلط است که باید آنها را از ریشه رفع کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.