تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 آبان 1400 - 22:13
86 بازدید
کد خبر : 84023

هوای خراسان رضوی کمی خنک می‌شود

هوای خراسان رضوی کمی خنک می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی طی روزهای آینده با کاهش نسبی دما، از شدت گرما در استان کاسته خواهد شد. بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و با توجه به بررسی نقشه ها و مدلهای هواشناسی دمای امروز در مشهد ۴۱ درجه است و فردا به ۳۷ درجه خواهد رسید. برای روزهای شنبه  و یکشنبه هفته آینده

هوای خراسان رضوی کمی خنک می‌شود

ایسنا/خراسان رضوی طی روزهای آینده با کاهش نسبی دما، از شدت گرما در استان کاسته خواهد شد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی و با توجه به بررسی نقشه ها و مدلهای هواشناسی دمای امروز در مشهد ۴۱ درجه است و فردا به ۳۷ درجه خواهد رسید. برای روزهای شنبه  و یکشنبه هفته آینده نیز دمای ۳۵ درجه پیش‌بینی می‌شود.

طی ۷۲ ساعت آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری، همراه با افزایش سرعت وزش باد و در مناطق بادخیز به‌ویژه جنوب شرق گاهی وزش باد شدید با احتمال توفان و گردوخاک و بروز خسارت پدیده جوی غالب خواهد بود. همچنین در نیمه شمالی و بخش‌هایی از مرکز و غرب استان گاهی رشد و افزایش ابر و در ارتفاعات شمالی با احتمال رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود.

در ۲۴ ساعت گذشته جوین با کمینه دمای ۲۰ درجه سلسیوس خنک‌ترین و سرخس با بیشینه دمای ۴۶ درجه سلسیوس گرم‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. همچنین طی این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهرمقدس مشهد به ترتیب ۲۶ و ۴۳ درجه سلسیوس بوده است. بیشترین سرعت وزش باد نیز از سبزوار با ۵۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.