آموزش از محورهای اساسی توسعه پایدار است
ایسنا/لرستان نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مطالبی که بدون سند در فضای مجازی در خصوص مخالفت من و برخی نمایندگان لرستان با طرح رتبهبندی معلمان مطرح شده کذب محض بوده و شیطنت رسانهای است. دکتر محمد خدابخشی در گفتوگو با ایسنا درباره رتبهبندی معلمان اظهار کرد: در پنج سال گذشته تاکنون که به
ایسنا/لرستان نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مطالبی که بدون سند در فضای مجازی در خصوص مخالفت من و برخی نمایندگان لرستان با طرح رتبهبندی معلمان مطرح شده کذب محض بوده و شیطنت رسانهای است.
دکتر محمد خدابخشی در گفتوگو با ایسنا درباره رتبهبندی معلمان اظهار کرد: در پنج سال گذشته تاکنون که به عنوان نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بودم همیشه موضوعات مختلف مربوط به معلمان و فرهنگیان را پیگیر بودم.
وی ادامه داد: در خصوص رتبهبندی معلمان همیشه حمایت لازم را داشته و بازهم حمایت خود را از این قشر دریغ نخواهم کرد.
خدابخشی اضافه کرد: آنچه در مورد رتبهبندی معلمان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مطرح شده است روی کلیات این موضوع نظر موافق دارم.
نائب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: مطالبی که بدون سند در فضای مجازی در خصوص مخالفت من و برخی نمایندگان لرستان با طرح رتبهبندی معلمان مطرح شده است کذب محض بوده و شیطنت رسانهای است.
وی با بیان اینکه معتقدم آموزش از محورهای اساسی توسعه پایدار است و توسعه مبتنی بر دانایی، فرهنگیان و متولیان تعلیم و تربیت و آموزش کشور نقش تولید کننده دارند، عنوان کرد: اختصاص منابع به این قشر نه تنها هزینه نیست بلکه نوعی سرمایهگذاری محسوب میشود.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: خط مشی بنده هیچ گاه اینگونه نبوده که تحت تاثیر فشارها و تعریف و تمجیدها برخلاف نظر کارشناسی به موضوعی رای دهم.
خدابخشی تصریح کرد: در ارتباط با جزئیات رتبهبندی فرهنگیان نظرات کارشناسی که دارم در راستای کمک به قشر فرهنگیان زحمتکش اعمال خواهم کرد.
انتهای پیام
منبع:ایسنا
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰