تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 13:45
124 بازدید
کد خبر : 208117

سونی از مدل های کوچکتر پلی استیشن ۵ به موقع برای فصل تعطیلات رونمایی می کند

سونی از مدل های کوچکتر پلی استیشن ۵ به موقع برای فصل تعطیلات رونمایی می کند

به گزارش آلتیمت نیوز و به نقل از گسمارنا  سونی پس از گذشت سه سال از معرفی اولیه کنسول پلی استیشن ۵، از نسخه های به روز شده کنسول پلی استیشن ۵ رونمایی کرد. مدل‌های اصلاح‌شده برای دوره چرخه عمر محصول پلی‌استیشن، در درجه اول بر طراحی و ابعاد تمرکز دارند. سونی از مدل های

Sony unveils smaller PlayStation 5 models in time for the holiday season

به گزارش آلتیمت نیوز و به نقل از گسمارنا  سونی پس از گذشت سه سال از معرفی اولیه کنسول پلی استیشن ۵، از نسخه های به روز شده کنسول پلی استیشن ۵ رونمایی کرد. مدل‌های اصلاح‌شده برای دوره چرخه عمر محصول پلی‌استیشن، در درجه اول بر طراحی و ابعاد تمرکز دارند.

سونی از مدل های کوچکتر پلی استیشن ۵ به موقع برای فصل تعطیلات رونمایی می کند
مدل های جدید پلی استیشن ۵ و پلی استیشن ۵ نسخه دیجیتال از هر بعد کوچکتر هستند. سونی ادعا می کند که مدل های جدید ۲۰۲۳ نسبت به مدل های قبلی ۳۰ درصد از نظر حجم و وزن ۱۸ درصد و ۲۴ درصد کاهش یافته اند. از آنجایی که در طول سال ها به دلیل کاهش اندازه سینک های حرارتی، چند اصلاح جزئی انجام شده است، در اینجا نموداری برای نشان دادن همه تغییرات تا کنون وجود دارد.

سونی همچنین نحوه طراحی پنل های متحرک را تغییر داده است. در حال حاضر به جای دو قسمت، چهار قسمت وجود دارد که دو نیمه بالایی دارای روکش براق و نیمه پایینی مات هستند.

مانند قبل، سونی کنسول را فقط در رنگ سفید به فروش می رساند و شما باید پنل های رنگی دیگر را جداگانه خریداری کنید. این شرکت رنگ‌های مشکی تمام مات و همچنین رنگ‌های Deep Earth Collection (قرمز آتشفشانی، آبی کبالت و نقره‌ای استرلینگ) را در اوایل سال ۲۰۲۴ با قیمت ۵۵ دلار عرضه خواهد کرد.

سونی از مدل های کوچکتر پلی استیشن ۵ به موقع برای فصل تعطیلات رونمایی می کند
یکی از پنل ها دسترسی به درایو بلوری جدید Ultra HD را باز می کند که اکنون در کنسول های جدید قابل جابجایی است. همچنین می‌توانید هم‌اکنون درایو را جداگانه خریداری کنید و آن را به کنسول نسخه دیجیتال خود متصل کنید تا عملکرد دیسک را دریافت کنید، یا اگر درایو موجود شما به دلایلی از کار افتاد. درایو دیسک بلوری Ultra HD به صورت جداگانه با قیمت ۸۰ دلار فروخته می شود و فقط با کنسول های جدید سازگار است.

کنسول جدید همچنین دارای پایه جدیدی است. اما این پایه فقط برای پشتیبانی از کنسول در حالت افقی کار می کند. اگر می خواهید PS5 خود را به صورت عمودی قرار دهید، اکنون باید یک لوازم جانبی جداگانه پایه عمودی را با قیمت ۳۰ دلار خریداری کنید. این پایه جدید با تمامی مدل های PS5، جدید و قدیمی کار می کند.

سونی از مدل های کوچکتر پلی استیشن ۵ به موقع برای فصل تعطیلات رونمایی می کند
در داخل، تنها یک تغییر در کنسول وجود دارد، و آن برآمدگی در فضای ذخیره سازی است. PS5 در حال حاضر با فضای ذخیره سازی کامل ۱ ترابایتی عرضه می شود، در مقایسه با ۸۲۵ گیگابایت در مدل قبلی. تمام مشخصات داخلی دیگر بر اساس اعدادی که سونی تاکنون منتشر کرده است، یکسان به نظر می رسند.

آخرین چیزی که تغییر کرده قیمت است. در حالی که مدل استاندارد همچنان ۵۰۰ دلار کاهش می دهد، نسخه دیجیتال ۵۰ دلار افزایش قیمت داشته است و اکنون با قیمت ۴۵۰ دلار به فروش می رسد.

نسخه‌های جدید در ماه نوامبر در ایالات متحده و در ماه‌های آینده به فروش خواهند رسید. مدل های فعلی تا پایان موجودی فروخته می شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.