تاریخ انتشار : دوشنبه 13 آذر 1402 - 16:50
453 بازدید
کد خبر : 208139

فروشگاه GPT OpenAI به دلیل هرج و مرج رهبری تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد

فروشگاه GPT OpenAI به دلیل هرج و مرج رهبری تا سال ۲۰۲۴ به تعویق افتاد

  به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از techcrunch به گفته این شرکت، فروشگاه برنامه OpenAI برای هوش مصنوعی، GPT Store، امسال همانطور که قبلا اعلام شده بود راه اندازی نمی شود، بلکه در تاریخ نامشخصی در اوایل سال ۲۰۲۴ راه اندازی می شود. این تاخیر تقریباً به طور قطع

 

به گزارش بای رپورتاژ پلتفرم انتشار رپورتاژ آگهی و به نقل از techcrunch به گفته این شرکت، فروشگاه برنامه OpenAI برای هوش مصنوعی، GPT Store، امسال همانطور که قبلا اعلام شده بود راه اندازی نمی شود، بلکه در تاریخ نامشخصی در اوایل سال ۲۰۲۴ راه اندازی می شود. این تاخیر تقریباً به طور قطع به دلیل تغییر رهبری است که در ماه نوامبر و درست پس از اعلام اولیه رخ داد.

این خبر ابتدا توسط Axios گزارش شد که یادداشت ارسال شده برای کاربران و توسعه دهندگان را دریافت کرد. در بخشی از آن آمده است: «اکنون در حال برنامه ریزی برای راه اندازی فروشگاه GPT در اوایل سال آینده هستیم. در حالی که انتظار داشتیم آن را در این ماه منتشر کنیم، چند چیز غیرمنتظره ما را مشغول کرده است!» همچنین برخی از پیشرفت‌های آتی ویژگی جدید، مانند رابط پیکربندی بهتر و پیام‌های اشکال‌زدایی را شرح می‌دهد.

 

من برای اطلاعات بیشتر با OpenAI و دیگران تماس گرفته ام و در صورت پاسخگویی به روز رسانی خواهم کرد.

راه اندازی فروشگاه در این ماه زمانی که به طور رسمی در کنفرانس روز توسعه دهنده OpenAI در نوامبر اعلام شد، ابروها را برانگیخت. اگرچه یک ماکت کار از خود فروشگاه و تعدادی از مدل‌های تنظیم‌شده به نام GPT برای بازرسی در دسترس بود، سؤالات بی‌پاسخ زیادی وجود داشت.

 

در یک پرسش و پاسخ با سام آلتمن، مدیر عامل برکنار شده و میرا موراتی، مدیر عامل شرکت، من پرسیدم که برنامه شرکت برای فروشگاه از لحاظ دریافت هزینه از مشتریان و پرداخت هزینه به توسعه دهندگان چیست. پاسخ آنها اساساً این بود: “ما خواهیم دید.”

 

با توجه به اینکه طرح راه اندازی چقدر سست بود و حداقل یک هفته کامل کار احتمالاً در نبرد کوتاه اما شدید هیئت مدیره در مقابل مدیرعامل از دست رفته است، تأخیر چندان تعجب آور نیست. با نزدیک شدن به تعطیلات زمستانی، ایده حمل و نقل یک محصول عمده تحت فشار و همزمان با پیمایش یک تابلوی جدید و سایر اولویت ها احتمالاً شروع کننده نبود.

برای مشتریان OpenAI، GPT ها همچنان می توانند ساخته شوند و مستقیماً با دیگران به اشتراک گذاشته شوند، اما تا زمانی که فروشگاه به طور رسمی راه اندازی نشود، به صورت عمومی فهرست نشده یا نمی توانند در هیچ طرح اشتراک درآمدی شرکت کنند (اگر OpenAI تصمیم بگیرد که چگونه آن را پیاده سازی کند). 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.