تاریخ انتشار : یکشنبه 12 آذر 1402 - 17:55
321 بازدید
کد خبر : 208136

گزارش: اپل توسعه مودم ۵G را کنار گذاشت

گزارش: اپل توسعه مودم ۵G را کنار گذاشت

  به گزارش آلتیمت نیوز و به نقل از گسمارنا اپل مسیر طولانی و دشواری را برای توسعه مودم ۵G داخلی خود طی کرده است و به نظر می رسد که نبرد در مسیر درستی قرار ندارد. طبق یک پست جدید در پلتفرم کره جنوبی، ناور، منابع زنجیره تامین نزدیک به اپل می گویند که کوپرتینو

Report: Apple abandons 5G modem development

 

به گزارش آلتیمت نیوز و به نقل از گسمارنا اپل مسیر طولانی و دشواری را برای توسعه مودم ۵G داخلی خود طی کرده است و به نظر می رسد که نبرد در مسیر درستی قرار ندارد. طبق یک پست جدید در پلتفرم کره جنوبی، ناور، منابع زنجیره تامین نزدیک به اپل می گویند که کوپرتینو در حال بازسازی سرمایه گذاری در بخش توسعه مودم خود است زیرا این شرکت در حال آماده شدن برای لغو کامل پروژه است. گزارش‌های مشابهی از منابع زنجیره تامین ژاپنی توسط مشاور @Tech_Reve که سابقه قابل اعتمادی در مورد افشای اطلاعات اپل دارد تأیید شد.

گزارش: اپل توسعه مودم ۵G را کنار گذاشت
در سپتامبر، اپل قرارداد مودم ۵G خود را با کوالکام تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرد. همه دستگاه‌های اپل تاکنون از مودم‌های ساخت کوالکام استفاده کرده‌اند. انتظار می رفت کوپرتینویی تا سال ۲۰۲۶ به مودم ۵G توسعه یافته داخلی خود منتقل شود، اما اکنون این توسعه بعید به نظر می رسد. اپل همچنین در مورد پتنت های مودم که توسط کوالکام نگهداری می شود، با مشکلات قانونی روبرو شد که قرار است در سال ۲۰۳۰ منقضی شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.